- W regulaminie używamy pojęć:
- my – sprzedawca, Omobonus.
Nasze pełne dane:
Omobonus sp. z o.o., NIP 8943160773 KRS 0000869086 REGON 387509703 SAPERÓW 45 / 8 53-151 WROCŁAW
adres mejlowy: sale@omobonus.com.pl, numer telefonu: 575 999 022 - Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie,
- nasz sklep – sklep internetowy pod adresem omobonus.com.pl
- zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego
- my – sprzedawca, Omobonus.
- W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty (towary).
- Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
- Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym sklepie, napisać komentarz lub korzystać z innych funkcjonalności naszej strony – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.
- Sprzedajemy produkty (towary), które prezentujemy w naszym sklepie.
- Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci towar wolny od wad. Jesteśmy też odpowiedzialni za zgodność naszych świadczeń zgodnie z umową jaką z nami zawrzesz.
- W naszym sklepie możesz:
- robić zakupy,
- korzystać z indywidualnych rabatów,
- uczestniczyć w promocjach i konkursach,
- oceniać produkty i pisać o nich opinie,
- Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
- Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię – na przykład informacje o zamówieniach w naszym systemie.
- Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:
- używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
- masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
- masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
- Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową omobonus.com.pl, czat z naszym konsultantem, mejl oraz telefon. W naszym sklepie możesz to robić na dwa sposoby:
- przez swoje konto,
- bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
- Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
- przeczytaj informacje o produkcie,
- dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
- wybierz sposób dostawy,
- wybierz sposób płatności,
- wprowadź dane odbiorcy,
- sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
- złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
- W wyjątkowych przypadkach produkty oznaczamy jako oferty specjalne. Ofertą specjalną są produkty w przedsprzedaży i na wyprzedaży. Oznaczamy tak też produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem albo ich dostępność na rynku jest ograniczona. Na stronie takiego produktu zamieścimy ważne dane na jego temat: ile sztuk produktu możesz kupić na osobę, przybliżony termin dostawy i inne istotne informacje.
- Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.
- Twoje zamówienie jest ważne przez 3 dni robocze od dnia, w którym je przygotujemy. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.
- Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 15 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
- Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać:
- przez formularz na stronie kontakt z nami – tę formę zalecamy;
- mejlem na adres: sale@omobonus.com.pl;
- Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
- za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
- kupujesz produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby, na przykład komputer z indywidualnym montażem lub smartfon z grawerem;
- dostarczyliśmy Ci produkt w zamkniętym opakowaniu ze względów higienicznych i zdrowotnych, a Ty je otworzysz ;
- wylicytowałeś produkt w drodze aukcji publicznej;
- kupujesz produkt, który po dostarczeniu ze względu na swoją funkcję, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami np. użyty tusz do drukarki.
- Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.
- Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot. Kiedy kupujesz produkt w zestawie z innym produktem, możesz zwrócić jedynie cały zestaw. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy.
- Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 15 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.
- Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.
- Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
- Reklamację produktu z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową) możesz nam złożyć w dowolnej formie. Zalecamy, żebyś zgłosił ją przez formularz na stronie Kontakt z nami. Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
- Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą formularza na naszej stronie, zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją. Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mejlem. Podamy w niej instrukcję, co zrobić dalej.
- Reklamowany produkt możesz:
- przesłać na adres: Omobonus sp. z o.o., Racławicka 15-19 (barak 16) 53-149 Wrocław
- Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
- Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową). Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (pkt 1 d).
- Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:
- Złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR
(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL). W formularzu podaj nasz adres mejlowy: sale@omobonus.com.pl, - złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).
- Złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR